tiistai 30. elokuuta 2016

It's a boy!

Minä ja kolme poikaa :) Kakkosultra oli viikko sitten tiistaina ja siellä selvisi, että masussa on suloinen pieni poika. Eelis ja Juho saavat siis pikkuveljen. Olin odottanut tyttöä kun alkuraskaudessa Eelis puhui Anniinasta, mutta hän taisikin sitten vain tarkoittaa ystäväämme Anniinaa ;)



Oli ihana huomata, että vaikka selvisi, ettei siellä olekaan tyttöä, niin en voi sanoa, että olisin ollut mitenkään erityisen pettynyt. Jotenkin valtava hellyyden aalto ja rakkauden tunne täyttivät meidän molempien; Jukkiksen ja minun sydämet. Siellä on ihana poika. Meillä tulee olemaan kolme pikku poikaa- veljekset. 
Ihan alkuun olin aina ajatellut, että meillä tulisi olemaan monta poikaa, mutta Juhon raskauden aikana sain niin monta asiaa, mitkä saivat minut miettimään myös tyttövauvaa. Yksi tällainen oli äitini näkemä uni, jossa odotin vaaleaa tyttövauvaa ja neuloin sille punaista mekkoa. Samaan aikaan kaksi muuta henkilöä sanoi meille, että meillä tulee olemaan tyttö, vaikka toinen heistä ei tiennyt meidän olevan raskaana. Nämä saivat minut odottamaan, että Juho olisi tyttö, vaikka itse olin ajatellut hänen olevan poika. Aloin jo henkisesti valmistautumaan siihen, että onhan tyttökin tosi ihana. Kun Juhon ultrassa selvisi, että siellä on poika, minun oli alkuun vaikea uskoa sitä. Onkohan se nyt ihan varmasti poika. Synnytyslaitoksellakin vielä kysyin, että onko se poika. Eikä siinä ollut mitään pettymystä silloinkaan, jotenkin se oli vain vaikea uskoa, kun oli unet ja kaikki :) 
Tämän kolmannen kohdalla ajattelin sitten, että nyt se on varmaan se tyttö ja jotenkin itsekin sisimmässäni ajattelin voimakkaamin sen olevan tyttö. Mutta ei se ollutkaan. Olisihan se tyttökin kiva, mutta nyt meille ainakin tulee poika ja se on ihanaa :) Olen jo suunnitellut, että ostan kaikille kolmelle muutaman samanlaisen söpön vaatteen. Nimiäkin ollaan jo alettu miettimään. Ihana olla taas raskaana. Tervetuloa masuvauva, kunhan se aika koittaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti