keskiviikko 4. tammikuuta 2017

Lumi on saapunut kaupunkiin!


Tämän päivän ikkunanäkymä
 Lumi on saapunut Helsinkiin! Lopultakin :) Ollaan nyt parina päivänä päästy poikien kanssa pulkkamäkeen ja riemu on ollut sen mukaista. Minusta ei tosin ole ollut kummoiseksi laskijaksi. Alkuun varovasti ähelsin itseni rattikelkan ja pulkan kyytiin Juhon kaveriksi, kunnes tajusin, että ehkä parempi jättää tämä touhu väliin, kun eihän sitä tiedä jos vaikka istukka irtoaa tai muuta ikävää tapahtuu jos johonkin tömähdän.

Sitkeästi pikku kaveri on masussa pysynytkin, vaikka olen ollut jo pitkään varma, että kohta se syntyy. Laskettuaika on nyt perjantaina, eikä mitään erikoisempaa merkkiä, että olisi sieltä kohtapuoliin tulossa, vaikka eipä se välttämättä kovin paljoa etukäteen mitään selviä merkkejä antele. 

Liitoskivut ovat nyt taas tänään, jonkun tauon jälkeen, palanneet! Tuntuu, että itku tulee kun vähänkin kävelee. En ymmärrä. Oisko syynä siihen se, että olen vetänyt pulkkaa tai rattikelkkaa. Kävelyä olen kokoajan jatkanut, eikä se joka kerta siitä ole erityisemmin ärsyyntynyt. Nyt olen taas niin kipeä, että ihan hirvittää. Muuten olo on ollut ihan hyvä. Ei närästystä eikä suonenvetoja. Untakin olen hyvin viime aikoina saanut. 

Viimeisiä päiviä mennään!
Ihana on ollut ottaa tämä joulun ja uuden vuoden aika ihan rauhakseen kotosalla. Nyt olen pikkuhiljaa aloitellut taas tekemään koulutehtäviä. Sain kaikki hyvin tehtyä ennakkoon jo ennen joulua mutta nyt olen alkanut taas tehdä juttuja vähän eteenpäin, niin jää sitten enemmän aikaa vauvan kanssa oleiluun, kunhan sieltä nyt ensin saapuu :) 

Viikon päästä on koulupäivä, joten saa nähdä menenkö sinne vielä kokonaisena pakettina, vai sattuuko synnytys siten, että parempi jättää tämä koulupäivä rästiin. Asiakkaita on tarkoitus tavata vielä ensi sunnuntaina mikäli nyt ei loppuviikosta synnytys koita. 



P.s Huomasin, että mulla on täällä blogissa väärä kellonaika, jonka takia myös päivämäärät ovat välillä vääriä - johtuu varmaankin siitä, että aloitin blogin Jenkeissä ja sen takia väärä asetus. En nyt heti löytänyt mistä sen saisi muutettua Suomiaikaan! Jos joku tietää niin saa antaa vinkin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti